Fericirea


– Mami, am auzit ca exista oameni ferici. E adevarat?
– Nu exista oameni fericiti, draga mea… nu exista. E doar o iluzie, asta e fericirea, o banala iluzie.

Oameni tristi, muti, orgoliosi,
Secati de speranta, rai, hidosi
Neajunsi, lacomi, gelosi
Asa suntem toti, niste roboti
Care au ucis ratiunea, iubirea
Si care inca spera ca vor atinge nemurirea
Cand nici nu stim care ne e menirea.
Pacatosii sunt mai aproape de Dumnezeu
Decat biserica si nimeni nu realizeaza
Ca suntem manipulati de tot ce ne-nconjoara
Casca ochii-n patru, fii pe faza
N-ai tu nici o treaba
Timpul nu te asteapta,
Zilele trec in graba
In caz ca cineva intreaba
De ce nu cred intr-o lume mai buna
Du-te la inceput, ca e exact ce am vazut
In ochii mamei cand i-am zambit si nu mi-a raspuns.

Parerea ta conteaza!

