Suflete bolnave


b,w,kiss,photography,art,black,,,white,black,and,white-3c52df1dbc4ca4aeae3a3c33e2e9a19e_h

Pentru tine as pacatui, as insela, as minti. Imi e dor de tine chiar daca nu te-am mai cunoscut.
Visez ca o sa ma imbratisezi ore intregi, sau macar pentru o secunda, cat sa-mi satisfac dorul infernal.
Nu cred in destin dar stiu ca mi-a fost scris sa te intalnesc.
Sufletele noastre se cautau de mult. Doua suflete calde, doua suflete bolnave.
De unde stiu? Simt!
Ti-am cutreierat prin vis, m-am agatat de un mic colt de rai, tu esti eu si eu sunt tu.
In ziua in care o sa ne intalnim, ceru va fi senin, strazile pline de spirite si euforie.
Cu totii o sa invie din moartea lor urbana atunci cand o sa ne imbratisam, stii si tu, fara distanta.
O sa trezim un oras intreg la viata cand o sa ne privim in ochi si o sa ne formam propria romanta.
O sa ma opresc aici, nu-ti mai scriu nimic. Imi esti drag si o sa te astept.

Parerea ta conteaza!

