Declaratia blogului: „am implinit 3 ani!”.


tytyrytytAm intrat pe blog cu gandul sa scriu un articol. In coltul de sus observ ca am o notificare! De obicei recunosc notificarile pentru like si comentarii, insa acesta arata diferit. Seamana cu un trofeu si imi spune Happy Anniversary pentru cei 3 ani de activitate pe acest blog. Azi blogul meu implineste varsta de 3 ani! Pe 7 februarie 2013! E culmea, 3 ani in 2013 si pe 7 februarie, 7 este numarul meu norocos iar februarie… e luna iubirii daca pot sa spun asta, haha. La inceput vroiam un blog, nu stiu de ce dar aveam aceasta dorinta. Cu timpul am ajuns sa iubesc acest blog. Articole despre tot felul de prostioare, poezii, proza scurta, campanii, recomandari… cate n-am scris. Uneori imi vine sa-mi inchid blogul, sa-i dau delete. Urasc ca unii bloggeri sa-mi „copieze” ideile. Butoane sau idei de articole. Temele mele nu sunt platite, sunt free, oricine le poate avea. Dar daca eu azi imi pun o tema si tu exact in aceiasi zi sau a doua zi o ai si tu, nu te supara dar chiar n-ai imaginatie si bun simt. Incerc sa fiu pe cat de originala pot insa nu pot de unii dintre voi ca na, ma credeti geniala si vreti si voi sa fiti ca mine. Vreau sa le multumesc celor care imi viziteaza blogul si sa va anunt ca blogul va iubeste pe toti, chiar si pe cei care ii furati din stralucire.

I-love-my-blogroll

8 păreri la “Declaratia blogului: „am implinit 3 ani!”.”

Parerea ta conteaza!

