Unde se afla paradisul.


EscapeWithMe-500x554

Am cautat paradisul si nu l-am gasit. Poate l-am cautat unde nu trebuie, dar am primit indicatii ca s-ar afla
printre nori in fericire si iubire. Timp de 17 ani l-am cautat si nu l-am gasit. M-am agatat de un nor
ca sa-l distrug. Am rupt o bucata din el cu dintii si l-am luat cu mine jos, pe pamant.
Sunt fata care a picat dintre nori impreuna cu un nor. Aici jos am cunoscut abisul si am gasit eternitatea,
am cunoscut abisul care mi-a aratat paradisul. Mereu a fost aici jos, e o minciuna cum ca s-ar ascunde printre nori.
Trebuie sa gusti din abis ca sa gasesti paradisul. Frumosul nu se ascunde in frumos, frumosul se ascunde in tot ce-i urat.

Un gând despre „Unde se afla paradisul.”

Parerea ta conteaza!

