Vindecare


cropped-tumblr_m2awijvo451qa6jiwo1_500.jpg

Adevarul e ca incerc sa-mi vad de viata mea si nu pot. Incerc sa trec peste amintirea ta. Vreau si nu pot sa sarut pe altcineva iar daca o fac, ma simt stangace si nu sunt in stare. Lasa-ma in pace! Sunt ranita. Exact, felicitari! Ai distrus ceea ce multi n-au reusit. M-ai distrus pe mine! Nu mai stiu cine sunt, ce vreau sau unde imi e locul. Am lacrimi in ochi, lacrimi pe care le tin captive. Nu suport sa ma stiu slaba si infofensiva. Ce scriu eu acum nici macar n-are ce cauta pe blogul meu. Nu e nici o invatatura, nici aspect literar nu are, e un adevar si atat. Se spune ca primul pas e refuzul. Am refuzat sa cred ca sunt afectata si ranita. Al doilea e acceptarea. Asta fac acum, accept faptul ca m-ai distrus. Sper ca urmatorul pas sa fie vindecarea. Presimt niste luni cumplite si sper ca anul acesta sa treaca repede, ca si cum n-ar fi existat iar apoi sa ma simt ca si cum tu n-ai fi existat!

2 păreri la “Vindecare”

Parerea ta conteaza!

