Orele.


timthumb

M-am trezit cu greu si nervoasa pentru ca alarma de la 6AM n-a scos nici macar un zgomot in aceasta dimineata de februarie si n-ar fi prima data cand domnisoara se joaca cu nervii mei.
7AM – crize, victima: fratele mai mic, cereale, eragon, muzica, telefoane.
8AM – abia acum ma imbrac. Galben si mov… nu! Mov si negru… mhhmmm… perfect!
9AM – sunt pe strada, e racoare si sunt imbracata subtire. Ma simt fericita! Usor si fara graba ma indrept spre Primaria Municipiului Turda unde execut practica; activitatea care inlocuieste orele normale si le transforma in 3 ore de lucru cu mancare si igiena la locul de munca.
9AM si cateva minute – te observ! Trec pe langa tine, esti in spatele geamului de la statie. Iti vad doar spatele, te recunosc, te intorci putin si te vad zambind si vorbind cu o cineva iar eu ma uit in urma mea dupa tine, ca-n filme, sunt atat de uimita, fericita, ingrozita de parca stiam ca nu mai existi si dintr-o data ai aparut de nicaieri.
10AM – inca ma gandesc la tine si zambesc fals celor din jur.
11AM – ma intreb oare unde mergeai.
12PM – sunt acasa, imi e frig si foame si nu stiu ce sa fac, cum sa-ti spun ca te-am vazut sau daca e o idee buna… hotarasc sa-ti spun.
10:30PM – credeam ca ti-am sters numarul dar se pare ca e tot in agenda.
10:46PM – la fiecare mesaj inima-mi bate atat de tare incat imi e teama sa nu fac infarct.
10:53PM – si eu te iubesc, mai mult ca niciodata.
11:27PM – stiu te-ai schimbat si-mi placi mai mult acum, ai spus “noi” n-ai spus “ tu”, multumesc.

11:38PM – sunt obosita.

7 păreri la “Orele.”

Parerea ta conteaza!

