Fapt divers


ImagineFaptul ca mi-am taiat parul nu inseamna ca sunt diferita sau ciudata.
Pur si simplu mi-am tuns parul de pe partea dreapta, tip periuta, l-am vopsit roz si mi-am bagat si in breton purin roz.
Sunt om, un om cu preferinte. De ce trebuie sa judecati oamenii dupa coperta? De ce e o idee atat de respingatoare? De ce nu critici si un om care sufera de cancer si ramane fara par? Pentru ca e normal sa-i cada? De unde stii tu ca eu n-am cancer si incerc sa ascund asta? De unde stii tu ca eu nu ma simt bine asa cum sunt? Cine pula mea va are voua grija de voi o aveti pe a mea? Ba, a naibii si spurcati oamenii astia. Ce nu e cum a iesit pe gaura e automat super-extra-fucking-senzationa!
Atunci cand judeci inceraca sa fii putin mai open-mind si mai putin subiectiv.
Degeaba, n-ai cu cine dom’le, niste tarani!
Oricum, mi se rupe, zic si eu asa ca fapt divers.

4 păreri la “Fapt divers”

  1. Despre acei oameni putem spune doar ca se f#t o viaţă întreagă ca să aibă şi ei un orgasm intelectual. Îmi amintesc de un proverb „Câinele moare de foame iar prostul de grija altuia.” Cât despre tunsoare, mie unuia îmi place şi cred că şi fotografia este una reuşită.

Parerea ta conteaza!

