Am nevoie


0811

Am nevoie de tine si am nevoie acum. Iubirea exista sau pur si simplu se pierde.
Ceea ce nu pot eu sa inteleg e iubirea ta in care nu mai cred. Nu imi dai motive
sa mai cred in iubirea pe care tu marturisesti ca mi-o porti si parca putin iti
pasa de ceea ce cred eu.Nici un barbat nu m-a iubit asa cum mi-as fi dorit eu.
Nici macar tata. Tata nu stie sa ma iubeasca. Tata ma iubeste si uita asta de multe ori.
Asa au fost toti barbatii din viata mea, incepand cu el. Unde gresesc? Defapt, nici nu mai conteaza.
Daca atunci cand am nevoie de tine nu esti langa mine, de ce sa te mai iubesc? Renunt.
Am invatat sa renunt cand trebuie. Nu sunt slaba pentru ca dau inapoi chiar acum. Sunt puternica.
Asemenea unui pas inainte asa e si un pas inapoi, e un pas mare, un pas pe care sunt nevoita sa-l
fac ca sa fac doi pasi inainte… sper eu spre fericire. Eu sunt copila, asa am auzit. Sunt copila
si stiu ce vreau. Vreau pace, iubire, vreau sa vrei si tu ceea ce vreau eu, vreau sa ai nevoie
si tu de mine, vreau sa ma vrei cum te vreau si eu pe tine, vreau sa stii si tu ce vrei.
Am realizat ca sunt o copila, o copila care realizeaza ca e copila si se bucura de asta.
Pana acum ma simteam jignita cand cineva imi spunea „copila”. Acum sunt fericita. O singura
data in viata, pentru un tip scurt o sa pot sa fiu copila, o sa pot sa-mi permit sa fac greseli
si sa invat din ele. Am nevoie acum…

2 păreri la “Am nevoie”

  1. Stau. Ma uit la meci. Parca lipseste ceva…Da! Adica NU!… Ba da!… Nici eu nu stiu…golurile vin si se duc. Sunt confuz…Sa dau o laba? Sau nu? Aer rece patrunde intre picioarele mele. Imi spun ofurile si rasuflu usurat. Se termina meciul, ca si o viata… 90 de minute si e finalul. E gata. Dau o laba totusi… Cam asa sunt aceste articole si infecteaza minti puerile de copii si ne stresam…oare de ce si-a taiat fata noastra jumate din par? Ca asa o vazut la Ciudi…si ciudi e talent…nu-i asa?

Parerea ta conteaza!

