Reply pentru Sasecai


Sasecai Mar 12, 9:34 pm

Stau. Ma uit la meci. Parca lipseste ceva…Da! Adica NU!… Ba da!… Nici eu nu stiu…golurile vin si se duc. Sunt confuz…Sa dau o laba? Sau nu? Aer rece patrunde intre picioarele mele. Imi spun ofurile si rasuflu usurat. Se termina meciul, ca si o viata… 90 de minute si e finalul. E gata. Dau o laba totusi… Cam asa sunt aceste articole si infecteaza minti puerile de copii si ne stresam…oare de ce si-a taiat fata noastra jumate din par? Ca asa o vazut la Ciudi…si ciudi e talent…nu-i asa?

In primul rand, nu stiu cine va obliga sa cititi aceste articole care „infecteaza minti puerile de copii”. Ma bucur ca am impact asupra oamenilor, inseamna ca exist si nu sunt degeaba. Ma bucur ca ti-ai exprimat parerea, doamna sau domnule „Sasecai”, dar atata timp cat te ascunzi sub anonimat comentariul tau n-are nici o valoare. Invata sa iti exprimi o parere intr-un mod civilizat si corect. Puteai sa spui simplu ce vroiai sa spui, chiar nu ma intereseaza indecizia ta de „a-ti da o laba” sau ca faci asta in timpul meciului care tine 90 de minute. Daca fata ta ma urmeaza inseamna ca are gusturi bune. Pana la urma n-am batut la nimeni la usa sa-i invit pe blogul meu sau sa-i rog sa copieze ceea ce vad la mine. Chiar mi se rupe.

Imagine

8 păreri la “Reply pentru Sasecai”

  1. fecior laso pe ciudi in pace daca nu iti place esti liber sa pleci nimeni nu te tine cu forta aici asa ca nu iti mai da u cu parerea daca nu iti place …..fa pasi :*

    1. Te pup dulce TalibaNu-le. Hai ca fac pasi catre o viata mai frumoasa. Respect pentru dom’soara Ciudi, imi pare rau daca am ofensat-o in vreun mod aparte, asta e stilul meu de a critica…de aceea sunt la Facultatea de Jurnalism :). Sunt si eu domn si ma cheama Mircea. Nu sunt anonim. Ciudi draga, iti doresc succes in viata. daca asta e stilul tau, tine-o bine. Iar pentru talibanu, un singur lucru: nu latra la o gaura ce nu lasa pe nimeni inauntru.

Parerea ta conteaza!

