Capitol nou


DSCN0446

Uneori, as vrea sa stiu incotro ma indrept in viata… dar suspansul si necunoscutul imi gadila
papilele gustative a fiecarei zi. Am incheiat un capitol din viata mea. Capitolul „L” o sa
fie plin de praf in scurt timp, impaienjenit si pus in sertarele din arhiva gandurilor mele.
Incep un nou capitol. Capitolul „G”. Un capitol proaspat. Nu pare un capitol
perfect, dar e un capitol pe placul meu, un capitol care are toate sansele sa innece fiecare capitol din trecut.
In acest capitol o sa am o viata sincera si dulce, o viata in care o sa simt ca traiesc. Buzele uscate,
tenul secat, parul neatins, ochii tristi, fruntea serpuita… toate acestea, cu parere de rau o spun dar
ma reprezinta. Incet si sigur buzele mele capata culoare, tenul isi revine, parul simte atingerea
dupa care jelea, ochii stralucesc de bucurie la un singur gand iar fruntea imi e neteda.
Acum incep sa prind aripi si sa-mi aduc aminte cum e sa fi fericit.
Cea mai buna parte din capitolul trecut e ca am invatat ceea ce nu credeam ca o sa invat vreodata.
Am invatat ca atentia celui iubit nu se cerseste, se primeste.  In viata nu exista „n-am timp”, exista
„inaintea altora am alte prioritati”. Sunt o persoana care merita tot ce-i mai bun, de aceea
nu ma mai multumesc cu putin. Eu vreau tot! Nu jumatati, nu sferturi, nu cat poti, cat ai sau cat vrei sa-mi dai tu.
Vorbesc despre atentie, respect si iubire pentru ca asta e tot ce vreau.

2 păreri la “Capitol nou”

Parerea ta conteaza!

