Febra


Nu pot sa gandesc limpede asa ca o sa aiurez putin, febra o fi de vina…

Deciziile pe care le favorizez ma obosesc cumplit. Imi e greu sa renunt la tot ce aveam si sa construiesc o noua poveste. Atunci cand iubesti conteaza si persoana de langa tine, trebuie sa fii imoral ca sa iubesti si sa ti langa tine un om care nu stie ce vrea si astepta un miracol. In iubire degeaba lupta doar unul, intr-o relatie sunt doi iar daca unul dintre parteneri are de invatat ce inseamna iubirea celalalt trebuie sa-l ajute moral si sa paseasca alaturi de celalalt pas cu pas spre ceea ce inseamna iubire. Eu iubesc mai mult sentimentul decat persoana, rar iubesc si oamenii. Dar atuncic and ajung sa iubesc si oamenii totul se schimba. Iubirea nu mai e doar un moft, iubirea se transforma in necesitate si hrana pentru suflet. Chiar si atunci cand iubesc un om nu pot sa-l mint cu alinturi dulci, eu nu sunt genul de persoana care sa foloseasca tot felul de cuvinte dragalase. Prefer sa ma folosesc de metafore cum ar fi „esti un prost, ma faci sa zambesc” in loc de „esti atat de dulce si dragalas incat imi vine sa te tin in brate o eternitate, atata imi esti de drag”. Ps: ma chinuie chestia asta cu alinturile, d-aia am amintit.

Ps1: Merci vizitatorilor de astazi, de mult n-am  mai ajuns la 400 de vizualizari intr-o singura zi.

Parerea ta conteaza!

