About bitches


A fi pitipoanca e un ghinion atat pentru persoana in cauza cat si pentru cei din jurul sau.

Dumnezeu n-a gasit un mod mai omenesc de a-i pedepsi pe batranii acestor specimene. Cred ca e groaznic sa fi parinte si sa realizezi ca ai crescut o pitipoanca. Daca nu m-as lovi de ele nu m-ar interesa ce fac, cat, unde si cum. Dar ma deranjeaza, mai ales acum ca sunt racita si stau mult timp pe facebook. Ieri seara am vazut o poza cu o tipa in sutien. Ce sa va povestesc despre expresia care o avea pe chip? Avea expresia unui om care abia a aflat ca are cancer. Cat despre sutien o sa ma abtin sa spun cat de „vintage”  arata si cum bretelele erau prea stranse, probabil pentru a crea impresia ca are sani. Daca as fi baiat i-as cere despagubire pentru ca mi-a supus  p__a la traume. Nici eu n-am niste balcoane extraordinare, dar pot sa va spun sincer ca ea are doua cosuri pe piept. Nu inteleg de ce insista sa se umileasca in ultimul hal. Rog orice pitipoanca sa-mi spuna intr-un comentariu de ce duc atata lipsa de p__a si atentie pentru ca eu nu le inteleg. Iar despre cele care au tot ce le trebuie si se expun cu totul  fara nerusinare le recomand sa mearga la preselectile unui show pacatos. O tipa trebuie sa stie cat sa arate, cand si mai ales cui.

6 gânduri despre „About bitches”

  1. „mi-a supus p__a la traume” =)))
    Da..stiu cum e. Am 26 de fete in clasa dintre care 15 sunt pitipoance. Stau lipite de oglinda de la baie, de telefon si de orice are mai mult de 2 cm. -.-‘

    1. Oh, stiu ce zici. La mine in clasa sunt multe pitipoance care incearca sa para dive si ma distreaza faptul ca gesturile lor nu sunt gesturile pe care le-ar face o diva, nu sunt manierate deloc. Eu care nu incerc sa par diva sunt pur si simplu scarbita de ele.

Parerea ta conteaza!

