Iubirea nu e de ajuns.


Imagine

Crezi ca iubirea e de ajuns? Iti spun eu ca nu e de ajuns. Am nevoie de timpul tau, de mangaierea si vorba ta dulce, am nevoie sa ma ajuti sa trec peste furia care a pus stapanire pe mine si am nevoie ca tu sa ma accepti asa cum sunt. Pe langa iubirea ta, mi-ai oferit ceva in plus din ceea ce am nevoie? Ma abtin sa-mi raspund la intrebare. Sunt o luptatoare si lupt pentru ceea ce iubesc, dar pentru tine nu e de ajuns… tu vrei imposibilul, tu ma vrei pe mine dar nu vrei sa ma accepti asa cum m-ai gasit. N-o sa ma schimb pentru nimeni, oricum sufletul imi plange destul si chiar nu vreau sa-l mai chinui. Felicitari! Ai luat o parte din mine cu tine, m-ai lasat incompleta. Tu m-ai facut mai defecta decat eram.

Parerea ta conteaza!

