Vocea si ochii.


Merg agale pe strada…
-Salut!
Ma opresc, privesc in spate… un tip inalt, constitutie atletica, ochii albastrii fermecatori cu entuziasm pe chipul parca cioplit ma saluta din nou.
-Te cunosc de undeva? intreb cu un zambet pe fata.
-Nu, dar ne cunoastem acum!
Am ras in timp ce el se indreapta spre mine. Am intins mana si el la fel.
Zice ca-l cheama Marius.
Il priveam in ochi. Imi trag mana dar continua sa ma tina.
-Poti sa ma lasi acum…
Ma strange mai tare de mana si apoi ma lasa.
-Te grabesti?
-Nu.
-Hai la un suc atunci!
-Defapt ma duc acasa, sunt racita, nu pot.
-Cati ani ai?
-17. Tu?
-Ah, ma baga astia la corupere. Eu am 22.
-In septembrie fac 18, hahaha.
Nu cred ca a auzit partea asta, deoarece din senin apare un alt baiat care ii zice pe o voce joasa „tine-ti ma banii” si ii inmaneaza o bacnota. Nu-i spune nimic, doar il priveste si apoi continua…
-Daca nu te grabesti, hai sa mergem la un suc. Vii?
-Nu, nu. Alta data, daca ne mai intalnim… din greseala.
A mai spus el ceva dar am plecat si nu l-am auzit.
Inainte de asta un alt tip s-a oferit sa ma conduca acasa dar l-am refuzat, n-am stat de vorba cu el insa acum m-am oprit… m-am oprit pentru ca Marius avea ochii si vocea lui Florin. Sper sa-l intalnesc din nou…

 

5 păreri la “Vocea si ochii.”

Parerea ta conteaza!

