Nu obisnuiesc.


Nu obisnuiesc sa ma gandesc la tipii pe care vreau sa-i uit. Nu obisnuiesc sa tresar cand iti aud vocea, nu obisnuiesc sa te privesc pe ascuns, nu obisnuiesc sa recunosc aceste lucruri. Stiam ca imi esti drag dar nu stiam ca am nevoie de tine ca de oxigen. Esti un fraier, cel mai mare fraier si mie nu-mi plac fraieri dar tu imi placi! Nu imi sta in caracter sa fiu dragalasa, ma ascund dupa cuvinte urate care pentru mine inseamna mult. Azi vroiam sa ma ti in brate, pentru doua secunde macar… dar tu n-ai stiut ce vreau eu iar eu nu ti-am spus nimic, sunt prea orgolioasa si incapatanata ca sa-mi expun sentimentele.

Pentru G.M.

O părere la “Nu obisnuiesc.”

Parerea ta conteaza!

