El n-o sa stie niciodata


De cand l-am cunoscut am stiut ca e special insa nu credeam ca o sa simt vreodata ceea ce simt acum pentru el. Azi l-am vazut si tot ce-am vrut a fost sa-i sar in brate, sa-i spun ca mi-a fost dor de el si ca il urasc dar n-am facut asta, l-am privit si atat, n-am fost in stare sa-i spun nici macar „salut” si oricum l-am vazut prea tarziu. Imi pare rau ca m-am indepartat de el dar nu aveam ce sa fac, ma simteam „iubita” doar cu titlul. Imi place de el asa cum imi placea de L. si daca ar fi sa aleg intre ei, chiar dupa numeroasele amintiri cu L. l-as alege pe el. Sunt patetica. Scriu pe blog ca sa ce? Oricum el n-o sa stie niciodata ca de fapt imi e atat de drag si ca imi e dor de el iar atunci cand il vad pupila se dilateaza iar inima devine nebuna.

Parerea ta conteaza!

