In prezent


526854_482462055154027_759774794_n

Vreau doar sa stau cateva minute intinsa in pat si sa uit ca exista oameni. I got no one by my side and it’s hurting me so bad. N-am de gand sa mai astept, sunt pusa pe treaba. N-o sa mai astept sa primesc doar rodul muncii fara munca, n-o sa mai astept sa primesc iubire, n-o sa mai astept sa fac lucrurile in ultimul moment. Viata e atat de scurta iar eu nu mai am rabdare pentru nimeni si nimic in lume. O sa traiesc clipa, caci prezentul conteaza, nu viitorul, in sfarsit am invatat asta. O sa fiu cea mai sincera si cea mai buna eu care exista pe pamant fara sa ma mai gandesc la viitor si la promisiuni cretine, romantism, minciuni care indulcesc viata. Cafeaua cu zaharina nu e ca cea cu zahar iar ca si cafeaua simpla nu e nici una.

Parerea ta conteaza!

