Nonconformism


140520131327 Hello! Ciudi’s in the building! Vreau să le mulţumesc celor care mă critică şi celor care mă complimentează. Ideea e că nu vreau să ies în evidenţă cum crede toată populaţia mediocră. Îmbrăcată normal şi cu o freză normală tot ies în evidenţă, nu asta e problema mea şi n-ar trebui să fie nici a altora. Sunt cum sunt acum datorită faptului că eu mă simt bine aşa cum sunt şi mă regăsesc în stilul pentru care am optat. Sunt nebună dar o nebună care ştie ce face. Când sunt pe stradă observ privirile care sunt aţintite la mine, de la copii la bătrâni. Observ adoleşcenţii cum ma privesc şi îşi şoptesc „uită-te bă la asta!”. Nu mă deranjează şi nici nu mă impresionează, îmi e total indiferent. Sunt nonconformistă şi niciodată nu mă satur de schimbări. Sunt creeativă, am un spirit care tinde spre artă şi lucruşoare trăznite. Cu mine nu ai cale de mijloc. Ori mă accepţi aşa cum sunt ori îţi muţi fundul ipocrit de lângă mine. Am o personalitate dificilă. Acum două zile diriginta mea m-a făcut cu ou şi oţet pentru freza pe care o am în prezent. Am ascultat-o până a ridicat tonul şi atunci mi-am luat geanta şi am plecat trântind uşa în urma mea. Ea a rămas uimită şi şocată iar eu doar… nervoasă. Prefer să evit conflictele, de accea când lucrurile o iau razna eu plec. Ar fi fost o şcenă penibila.. ea ridicând tonul la mine aruncând cu venin, eu la fel… total fără rost. Oricum… niciodată n-o să înţeleg de ce lumea nu înţelege ceea ce eu pot să înţeleg.

7 păreri la “Nonconformism”

  1. O singură precizare…e „scenă” nu „șcenă”.
    în rest, fiecare alege cum vrea să fie. Nu-ți dau ceilalți de mâncare, nu stau cu tine în casă, nu ar trebui să-i …. grija de opțiunile tale…

  2. Sincerely, I think you’re gorgeous. Am trecut și eu prin răutatea planului social, mulți au tendința să judece, o societate care se regăsește în declin, mediocritatea care nu-și poate depăși condiția, și încearcă să te tragă în planul lor. Interesant blogul tău, am avut ghinionul să-l descopăr pe la 2 noaptea… și m-a ținut treaz până pe la 6 dimineața.

    1. Merci! Ai mare dreptate in legatura cu societatea si sa stii ca ma bucur ca blogul meu a reusit sa te tina treaz atata timp, intotdeauna am avut teama ca nu cumva blogul meu sa fie prea plictisitor :D.

Parerea ta conteaza!

