Poem


Imbraca-ma din cap pana-n picioare in dantela,
Presara petale de trandafiri pe noptiera,
Aprinde o lumanare parfumata si cauta sub perna…
O sa gasesti o carte,
Deschide-o si citeste-mi pana tarziu in noapte,
Citeste-mi si tine-ma in brate cel putin o eternitate.

Cand zorii zilei de dupa munti se vor ivi,
Din sertarul de jos al bibliotecii
Culege putin praf de stele
S-apoi sufla-mi usor pe gene.

Avem o viata si mii de vise
Avem visul ce toti il cauta zi si noapte,
Ne avem unul pe celalalt, indiferent de circumstante.
O viata am, o viata te iubesc!
O viata am, o viata iti daruiesc!
O noapte mai stai… o zi iti mai cersesc.

Parerea ta conteaza!

