Destinul


Destinul e ceea ce numim atunci cand stim ca am gasit ceea ce cautam sau atunci cand ne-a gasit ceea ce nu stiam defapt ca ne dorim. Tuturor ne este destinata o persoana, un suflet pereche. Ce sanse ai sa-ti gasesti sufletul pereche dintre cati oameni exista pe pamant? Nu e nevoie de un numar, doar faptul ca te afli pe o planeta plina de oameni iti da sentimentul ca esti doar un punct pe harta, un punct care are sanse minime sa-si gaseasca virgula. Sufletul meu pereche a aparut dupa aproape 18 ani de cand exist, a aparut atunci cand nu mai credeam in suflete pereche, in iubire, in destin si dulcegari. Cum stiu ca e sufletul meu pereche? Simt asta. Ii iubesc zambetul, fiecare cuvant venit din parte lui e ca un dar. Adorm cu gandul la el si ma trezesc la fel. E prizonier in mintea mea si sunt sigura ca si eu sunt la fel in mintea lui. Cu el totul e simplu. Pe parcursul timpului realizam ca simplitatea reprezinta frumusetea. Iubirea in sine trebuie sa fie usoara, nu complicata. Am mii de scenarii in cap, mii de fiori si molii in stomac. Lumea e a mea cand imi spune ca ma adora! E o conexiune intre mintile si inimile noastre iar faptul ca straluceste precum un diamant care il face greu de atins si nepretuit, ca fericirea, e un bonus. Respect, incredere si dragoste neconditionata… asta e tot ce-i pot oferi acum. Mi-a spus un prieten de familie de atatea ori ” Drace, o sa vezi tu! O sa vezi cand o sa vina unu care o sa-ti puna capac!”. Nu l-am crezut atunci dar acum ca acel baiat a venit tind sa ii dau dreptate.

5 gânduri despre „Destinul”

  1. Dragostea e sinonima cu fericirea ! Daca iubesti in totalitate si esti iubit pe masura astaptarii insemna ca esti fericit ! Daca nu exista acea totalitate, adio incredere si respect…Destinul e o taina !

  2. wow, draguut ❤ mai ales prima parte "cand ne-a gasit ceea ce nu stiam defapt ca ne dorim" ma regasesc in ceea ce ai scris. iti place sa crezi in destin? mie imi place sa cred ca alegerile pe care le fac imi contureaza viitorul, nu ca imi e scris. 😛

  3. parerea mea este k d-voastra nu ati iubit niciodata cu adevarat un barbat…pt k spuneti k el nu va aducea fericicirea…d-voastra sunteti cea care v-a adus-o..ei bine..atunci cand iubesti,,in cazul meu..acea pers e singura care ma poate face fericita..d-voastra sunteti prea posesiva si orgolioasa..si nu vreti sa aceeptati ajutorul unui barbat…poate k nu avem intotdeauna nevoie de el..suntetzi doar pt dvoastra..ziceti k ati avut multi barbati..dak i-ati vrut..i-ati avut..si k doar v-a incercat un sent pt ei-asta nu e iubire adevarata..asta e doar cv cerebral..va propuneti sa iubiti..poate ar trebui sa va lasatzi pt un timp si in voia sortii..si sa avetzi curajul sa va pierdeti pt o sec mintile in bratele unui barbat..in kre sa putetzi avea incredere..nu am nimic cu d-voastra..dar cred k mai aveti de cautat pana sa gasiti adevarata iubire.

  4. Se spune ca sufletele pereche au trait candva o iubire atat de puternica intr-una din vietile anterioare, incat se intalnesc si in actuala viata, iar iubirea lor este la fel de profunda si intensa si reprezinta o continuare a dragostei de atunci.

Parerea ta conteaza!

