Familia Uracescu


Doamna şi domnul Urâcescu pe canapea in timpul unui film romantic difuzat la TV.

Imagine
– Auzi, Urâceasca, tu chiar nu eşti mai frumoasă decât actriţa din rolul principal.
– Urâcel, dragul meu, sunt de acord cu tine!
– Urâceasca, eu nu te-aş putea privi atât de pasional în ochi, n-are rost să-ţi mai spun de sărut.
– Urâcel, mie nici nu îmi eşti drag, nici nu te-aş lăsa să mă săruţi, să mă îmbrăţişezi sau alte dulcegării. Eşti un om neinteresant.
– Noi doi n-am fi buni ca actori într-un film romantic, îţi spun eu!
– Tu, Urâcescule, nu eşti nici chipeş, n-ai nici un glas duios, pe gură nu-şi iasă o vorbă bună şi tu te miri?
– Eu? Să mă mir? Între noi nu există respect, încredere şi nici sentimente sincere.
– Te urăsc , Urâcel!
– Eu te urăsc mai mult, Urâcească ce eşti.

Parerea ta conteaza!

