Principii


Imagine

Eu am principii, am opinii. Imi respect opiniile si decizile asumate.

Tu ai doar idei despre cum ar trebui sa iti croiesti drumul, tu azi iubesti soarele, maine il injuri si spui ca ce a fost ieri e deja trecut.

Eu sunt destul de tare incat sa suport adevarul, tu esti atat de ingamfat incat il ocolesti. Tu nu vezi sub strat, tu vezi doar stratul, tu nu-ti traiesti viata dar iti e ciuda daca o face altul. Cine nu e de acord cu tine e fraier, desigur. Vrei respect, dar nu stii sa oferi. Eu merit respect! Vrei fericire dar fugi dupa tristete. Vezi care e diferenta dintre noi doi?

Eu am principii! Eu nu ling dupa ce scuip si nu ma schimb ca si semaforul toata ziua de pe galben pe verde si pe rosu.

Eu am opinii! Cand esti prost iti spun in fata si nu ma ascund dupa zambete de-o schioapa. EU am o parere despre altii, despre mine, despre ceea ce fac, ce ascult, ce mananc si unde ma duc. Eu nu ma schimb… eu nu ma uit spre cer dupa ploaie ca sa pot sa ma ascund apoi in casa.

O părere la “Principii”

Parerea ta conteaza!

