Parerile celorlalti


Imagine

Stiu de ce fugeam de iubire, stiu de ce fug de prieteni, stiu de ce fug de toti cei pe care i-as putea iubi. Iubindu-i inseamna ca ei si parerile lor conteaza pentru mine dar eu nu vreau sa stiu ce parere au ei in legatura cu mine, eu vreau sa fac ce-mi place fara sa-mi iau capace de la cei dragi ca e bine sau nu.

Eu accept cu greu ideea ca o decizie se dicuta in doi, decizia de obicei imi apartine! Inainte daca vroiam sa fiu cheala treceam peste parerile prietenilor si a familiei dar atunci cand  viata ta se imparte in doi e mai greu sa treci peste parerea partenerului de viata.

Puteam sa ies la 8PM din casa si sa-mi zgudui lumea unde vreau, cu cine vreau, cat vreau si cum vreau… nu tineam cont de prieteni… daca ma plictiseau eu plecam sa-mi iau tigari sau alcool iar pe drum mereu dadeam de alti oameni, pusi pe distractie ca mine cu care imi continuam seara.

V-ati mira daca v-as spune ca oamenii aia si acum daca am nevoie de ei sunt langa mine insa „prietenii” mei nu? Aici nu vorbesc doar despre un grup. Aici vorbesc despre prieteni si oameni cunoscuti in situatii de acest gen din ultimii 3-4 ani din viata mea.

Nu vreau sa accept parerile celorlalti, inclusiv a celor dragi, dar uneori trebuie si imi e ciuda! Imi e ciuda! Eu trebuia pana acum sa conduc o revolutie nu sa iubesc. Ma urasc si ma respect pentru alegerile facute. Insa ideea principala e ca acum stiu de ce fug mereu, in sfarsit!

Parerea ta conteaza!

