Toamna


Imagine

In noaptea asta n-am dormit insa capul mi-a fost atacat din toate partile, in mintea mea zace un razboi care nu gaseste o cale de mijloc, nu poate crea un tratat de pace care sa linisteasca atmosfera. E un razboi crancen care se va lasa cu daune, cicatrici si victime colaterale. O plimbare prin parc in zorii zilei, o privire in jur si in sfarsit un gand bun… e dimineata si e soare, nu-l simt dar il vad, il vad printre crengile copacilor si cum rasare deasupra coroanei lor bogate. Ma asez pe mal si cu greu imi aprind o tigara, chibritele sunt jucause, ma pacalesc ca o sa se aprinda insa prea repede se sting. Trag din tigara ca niciodata, azi e mai buna decat ieri sau oricare alta zi. Fumul se risipeste in peisaj si eu odata cu el imortalizand momentul.

Imagine

2 gânduri despre „Toamna”

Parerea ta conteaza!

