Nu stiu sa iubesc


Imagine

Eu nu stiu sa te iubesc.
Cand esti cu moralul la pamant eu nu o sa te alin cu dulcegarii si cuvinte frumoase, eu o sa-ti spun tot felul de nimicuri inspirationale si logice de care probabil chiar nu ai chef. Eu n-o sa te tin in brate pentru ca stiu ca ma iubesti, o sa te tin in brate pentru ca EU am nevoie sa te simt aproape de mine. O sa te sarut cand o sa te surprind ca imi pandesti buzele. O sa te musc, tare, sa simti ca traiesti. Cand o sa am nevoie de tine nu o sa-ti spun dar astept sa-ti dai seama… nici nu stii cat e trist cand n-o faci. O sa te iubesc pana o sa ma doara si totusi stiu ca ma pot trezi intr-o dimineata si sa nu mai simt nimic pentru tine. Te pot privi ore intregi, te pot asculta si mai mult… iar de povestit iti pot spune povesti care au fost, care sunt si care vor fi, povesti de care vrei tu daca imi ceri, daca nu o sa tac si o sa te ascult incontinuare. In zilele in care imi e dor de tine iti pot scrie tot felul de cuvinte puse unele langa altele, ce-o sa iasa nu stiu nici eu, depinde cat imi e de dor caci s-ar putea ca uneori sa nu-ti simt dorul deloc. Eu nu stiu sa iubesc si cu atat mai putin sa ma las iubita.

8 păreri la “Nu stiu sa iubesc”

Parerea ta conteaza!

