Iubire si arta


Cred ca am invatat sa iubesc. Probabil ma insel. Am cea mai frumoasa relatie si totusi nu stiu ce sa cred despre ceea ce simt, stiu ca il iubesc insa sunt prea naiva sa spun acele doua cuvinte. E chiar acum langa mine, vede ceea ce scriu, mananca linistit, suntem amandoi pe alta lume. Il ador. Arta vine din tristete, insa el m-a invatat ca arta poate fi dulce. Nu, nu scriu asta doar ca sa vada el, mereu scriu ceea ce simt. M-am saturat sa vad atatia oameni care se cred artisti. Unii habar nu au despre vocabular, m-as indoi sa cred ca au macar unul in biblioteca. Am vrut sa scriu ca sunt prosti dar probabil sunt doar la inceput. Ii compatimesc. Am terminat.

O părere la “Iubire si arta”

  1. Mi se pare imposibil să definești arta. Vezi RationalWiki. Este orice poți convinge pe alții că este. Ce îi unește pe artiști este că trebuie să facă acel ceva pe care îl fac. Cînd treci de la persoana întîi la a doua situația se schimbă dramatic pentru că e foarte ușor să fraudezi. Nu se poate cuantifica. Bucură–te de relație. Scufundă–te în ea, în tine. Restul vine singur.

Parerea ta conteaza!

