Adevar


ImagineSunt atat de trista, ma simt atat de singura si a nimanui. Nu e nici vremea de vina si nu e nici oboseala, e doar adevarul. Sunt singura si imi e teama, lumea e mult prea mare… o sa ma pierd si-o sa strabat cai nemaintalnite fie ca vreau sau nu. Nimeni nu ma intreaba ce vreau, nimeni nu vrea sa stie. Doar eu si Dumnezeu stim ce putine imi doresc si cum ma intristez de fiecare data cand imi amintesc cat sunt de singura, de trista si a nimanui. Sa imi sfarsesc zilele nu e o solutie… trebuie sa traiesc, sa descopar ce-mi ofera viata zi de zi si sa lupt de una singura ca o luptatoare. Viata poate fi un film iar eu personajul principal, cel mai iubit personaj din cate are filmul in distributie si poate asa o sa uit pentru o secunda ca sunt atat de trista si ca nimeni nu ma intreaba ce-mi doresc.

24 de păreri la “Adevar”

    1. Pentru ca sunt umana, oricat as vrea sa neg ca am nevoie, uneori, de altii, se intampla sa am cate un moment de slabiciune si atunci simt nevoia de a fi iubita, de a primi atentie si chestii micute care m-ar putea face fericita :D.

            1. Ieri m-am pus pe citit The Tao of Wu. E vorba despre trupa mea preferata Wu Tang Clan, care e o trupa rap din afara :D. O sa scriu un fel de recenzie dupa ce o s-o termin.
              Ps: Imi place sa vorbesc cu tine, daca vrei sa tinem legatura adauga-ma in lista de y!m: wumihu@ymail.com *trebuie sa copiezi tot ca altfel nu te lasa sa-mi dai add^^*

              1. Drăguț. Ce zici de «The Demon-Haunted World»? Nu e tocmai filosofie în sensul convențional. Wu-Tang nu mai e. Dar o să zici că am citit pe Wikipedia.

                Altfel, mă flatezi. Dar sînt o influență proastă. Sînt un satanist care crede în Flying Spaghetti Monster, consumator de droguri recreaționale și filosof de duminică. Oricum, nu intru pe IMuri sau FBuri sau SMSuri. Dar mai bine scoate adresa de email înainte să ți–o adune programele care scanează netul tocmai pentru adrese. Mulțumesc de încrederea acordată.

                1. Haha. O influenta proasta? Sunt sigura ca am intalnit destul oameni in 18 ani ca sa imi pot da seama cum arata o influenta proasta. Tu nu esti, probabil doar vrei sa pari. Nu-mi fac probleme pentru mail, se poate schimba oricand :D. Cat despre «The Demon-Haunted World» nu am citit dar o sa incerc dupa ce termin „Nunta in cer” si „Tao of Wu”. Nu conteaza unde ai citit atata timp cat informatia e corecta.

  1. Influență negativă este cineva care vorbește despre sex anal, anarhie, egalitatea între sexe indiferent de lungime și virtuțile sexului oral, popular muie, aceeași discuție. Cum oricare din aceste gînduri te impurifică într–un hal în care ți se va refuza accesul în rai din partea unui zeu personal care te iubește atît de mult încît să te trimită în rai pentru ceva ce pretinde că el însuși ți–a oferit, influența negativă te poate duce într–un sfert de oră în al 9lea iad, cu filosofii și desfrînații. Asta înseamnă o foarte mare îndepărtare de coliva sfîntă.

    Cum tu ai fost făcută pentru a satisface nevoile mai multor masculi cu care ai tangențe, orice refuz înseamnă că ai fost influențată negativ de la standardul de supunere în care ești crescută. Și lista e luuungă. Ai un dumnezeu care îți face arhietipul din coasta unui bărbat, pentru ca bărbatul să nu fie singur și să nu care cumva să se masturbeze după modelul dumnezeilor. Tatăl tău a dorit–o pe mama ta. Acesta este păcatul originar. Satisfacția lui ești tu, la propriu. De aici trebuie să fi antrenată pentru a te supune profesorilor, directorilor, polițiștilor și oricăror altor paternaliști cu pretenții de autoritate. La un moment dat vei fi oferită unui bărbat să fii a lui pînă moartea te va despărți. Șamd. Romantic. Mă și întreb de unde au scos–o cu «femeii îi e dat să sufere».

  2. Începusem să bat cîmpii despre influența negativă. Influența negativă este orice te oprește de la destinul tău divin de a te supune societății și bărbaților cu care te vei intersecta, orice va influența jertfa ta pe altarul oricărei abstracții la care se poate închina cineva care consideră că te are în posesie. Gata! Am spus–o fără să zic nimic de sex anal.

  3. Credeam că nu mi–a luat comentariul ăla lung. Uitasem să adaug că femeia poate totuși să aibă orgasm, dar numai dacă îi cere bărbatul. Și să știe să bage o șosetă în gură dacă e în camera de alături de socru, ca să nu îi jeneze gîndurile binecuvîntate la duhul sfînt. Biblia ai citit–o? E plină de pasaje care reflectă iubirea creatorului pentru anusul adamic.

  4. Un eșantion, în caz că vezi un popă înaintea citirii textului sfînt: Cartea Judecătorilor, capitolul 19. Capitolele sînt cărți, de fapt, ca să îți fie clar ce culți sînt oamenii care se împartășesc.

    http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=46&cap=19

    23. Atunci stăpânul casei a ieşit la ei şi le-a zis: „Nu, fraţii mei, să nu faceţi rău omului, de vreme ce a intrat în casa mea, să nu faceţi această ticăloşie!
    24. Iată, eu am o fiică fecioară şi el are o concubină; vi le voi scoate, ca să le cunoaşteţi pe ele şi să faceţi cu ele ce vă place; iar cu omul acesta să nu faceţi această nebunie!”
    25. Dar ei n-au voit să-l asculte. Atunci omul a luat pe concubina sa şi a scos-o în uliţă. Iar ei au cunoscut-o pe ea şi şi-au bătut joc de ea toată noaptea până dimineaţa, şi la ivirea zorilor au părăsit-o.
    26. Şi în revărsatul zorilor a venit femeia şi a căzut înaintea uşii casei omului aceluia, la care era stăpânul ei şi a zăcut acolo până s-a făcut ziuă.
    27. Stăpânul ei însă s-a sculat dimineaţa, a deschis uşa casei şi a ieşit, ca să plece în drumul său; şi iată concubina sa zăcea la uşa casei, şi mâinile ei erau pe prag.
    28. Atunci el i-a zis: „Scoală să mergem!” Dar n-a primit nici un răspuns, pentru că murise. Atunci el a pus-o pe un asin şi s-a ridicat şi a plecat la casa sa.
    29. Iar dacă a ajuns la casa sa, a luat un cuţit şi, apucând pe concubina sa, a tăiat-o bucăţică eu bucăţică în douăsprezece părţi şi le-a trimis în toate hotarele lui Israel.

  5. Îmhî. Bate Silence of the Lambs și Texas Chainsaw Massacre, ăla inițial, luate impreună. Și asta e doar un eșantion. Așa–i că ești mîndră că ai biserică aproape? La asta se închină oamenii care merg să îți arate cum se face spălarea pe creier recitînd împreună. În funcție de cum termini biblia, îți mai dau de citit. Ghestii gotice, haha

  6. Oricum, cred că versetele astea arată că virginele ar trebui să fie recunoscătoare marxism–leninismului. După religiile abrahamice, himenul este doar un bonus pentru familie cînd o vinde pe fată.

Parerea ta conteaza!

