Inteligenta e sexy


Imagine

Am auzit de multe ori că merg pe stradă cu nasul pe sus. Merg pe stradă cu privirea înainte când nu îmi
e furată de către o clădire sau un om expresiv, mereu cu capul sus pentru că sunt mult prea orgolioasă
ca să-mi aplec capul în faţa fiecărui trecător.

Mă atrag oamenii inteligenţi, dezgheţaţi, open-mind. Mereu am încercat să mă comport ca o persoană
de care pot fi mândră, mereu mi-am dorit să fiu optimistă, atentă la detalii, să cunosc lumea,
să ştiu ce se petrece în jurul meu şi să fiu în temă cu domeniile care mă reprezintă într-un fel sau altul.
Îmi place să cred că pas cu pas reuşesc să fac ce mi-am propus şi îmi place să cred că în timp
o să ajung să stau, cel puţin, la o cafea cu acel gen de oameni care mă atrag involuntar.

Nimic nu e mai sexy decât inteligenţa, nimic nu e mai liniştitor decât un om care-ţi spune poveşti de care n-ai mai auzit, poveşti care te fac să te simţi mic şi neştiutor şi care-ţi rămân tipărite în minte fie că vrei sau nu, care stârnesc înăuntrul tău o reacţie, o scânteie. Pur şi simplu nu pot să-mi imaginez că o să trăiesc o viaţă de sclav, o viaţă monotonă şi obişnuită. Vreau mai mult de la mine, pot mai mult de atât.

Chiar şi acum, în timp ce scriu aceste rânduri mă ambiţionez. Nu trebuie să-ţi laşi destinul în mâna destinului. Preia cârma şi du-te, fugi unde vrei, nu-ţi impune limite, trăieşte măcar o dată, încearcă măcar o dată să faci ceva pentru visul tău, să-ţi atingi scopul.

Trăieşte, trăieşte o viaţă în cinstea vieţii, o viaţă care ar putea fi un şcenariu de film sau un best-seller pe rafturile librariilor.

Fii inteligent, dezgheţat, fii open-mind.

O părere la “Inteligenta e sexy”

Parerea ta conteaza!

