Despre tutun. Fumatorii trebuie sa vada asta.


Intamplator am dat peste acest experiment postat pe YouTube acum 2 ani de catre SAMIMYS. E prezentat in 4 minute si 20 de secunde, nu e lung sa poti spune ca nu ai timp sa-l urmaresti si chiar merita vazut.

Vizionare „placuta”, intre ghilimele pentru ca nu e placut deloc pentru fumatori. Sper sa va ajute sa renuntati la acest obicei, eu cu siguranta n-o sa mai pot fuma nici macar o tigara dupa ce am vazut acest experiment.

6 gânduri despre „Despre tutun. Fumatorii trebuie sa vada asta.”

    1. De ceva timp vroiam sa renunt. E mai bine sa nu fiu ca o scrumiera, haha. O sa ma tina, ma gandesc ce o sa fie inauntrul meu daca fumez si imi piere cheful. Oricum, cunostinte si vointa sa ai ca le faci pe toate :D.

Parerea ta conteaza!

