Scrisoare pentru Andrei


Imagine[Sursa poza: http://www.iasidepici.ro/]

Iarna imi aminteste de tine, de iubirea care s-a spulberat odata cu venirea primaverii. Tin minte ca veneam sa te vad doar ca sa ne plimbam, sa ne tinem de mana, sa-ti simt buzele reci, sa ma innec in imbratisarile tale calduroase care ma faceau sa uit de gerul de afara.

Nu-mi placea sa ne plimbam la mine in oras, Turda e mult prea trista si ii cunosc fiecare coltisor, cu tine imi placea sa ma simt reinventata, sa descopar locuri, sentimente, gesturi noi. De fiecare data cand asteptam in statie, asteptam rabdatoare  autobuzul care avea sa ma duca la tine. Dupa ce treceam de primele doua statii incepeam sa simt mii de ace in stomac, incepeam sa-mi fac in cap sute de scenarii si-mi imaginam scene de la cele mai banale pana la cele mai bine organizate si detaliate, chiar daca stiam ca mai am pe putin inca trei statii de parcurs si ca e in zadar sa simt ceea ce simteam, nu ma puteam controla, era natural.

Acum stiu ca nu te-am iubit cu adevarat dar atunci stiam ca doar tu existi pentru mine, ca suntem facuti unul pentru altul… nu pot sa ma mint ca nu te-am indragit, am trait acel moment. Am trait o iubire de iarna care mi-a incalzit sufletul si pentru asta o sa-ti pastrez amintirea atata timp cat imi e dat sa traiesc pe acest pamant.

Parerea ta conteaza!

