Everybody’s Fool


Am plans fara sa stiu ca pe tine te doare. Am plans, din senin, cum n-am mai plans niciodata. Ti-am simtit durerea chiar daca esti la kilometrii distanta. Am simtit durerea pe care-o porti, insa nu o pot intelege.Tu nu stii ca nu te-as rani, tu nu vezi ca atunci cand suferi ma doare si pe mine. Tremur din incheieturi, tremur toata. Nu pot sa-mi dau seama daca visez, nu realizez, nu pot. Cand, cum, ce? Sa fiu in stare de soc? Ma simt mizerabil, ma simt vulnerabila.

Parerea ta conteaza!

