Fantomele nu asculta rap


Imagine

Sunt aproape sigura ca am o fantoma in casa. In ultimele trei zile unele lucruri s-au miscat „singure” de la locul lor. Chiar acum cinci minute mi-a cazut crema care era desupra unei cutiute de ceara de par puse pe boxa de langa oglinda. De obicei le uit acol caci imi e lene sa le pun la loc. Ideea e ca a picat, nu s-a rostogolit, era asezata bine, nu avea cum sa cada, doar nu-mi bate vantul in casa.

De frica nu imi e frica. Ce fel de fantoma periculoasa poate fi daca se leaga de crema mea pentru maini? O sa-i pun nume Silly. Nu cred ca am nevoie de un contract ca sa pot spune ca e fantoma mea.

Ma gandesc  sa incep o noua poveste numita „Nazdravaniile lui Silly” dar trebuie sa ma gandesc la asta mai bine pentru ca incep sa observ ca lui Silly nu-i place muzica rap. Chiar acum ascult albumul „I got next” a lui Krs-One, ieri ascultam albumul „Morfina” a lui NORD. Fantoma mea trebuie educata si invatata cu muzica buna caci altfel nu o sa ne intelegem deloc. Cum nu-i place ce ascult, cum muta cate un obiect, e retardata rau.

17 gânduri despre „Fantomele nu asculta rap”

        1. Buna idee! Dar cred ca-i place rock-ul. De obicei eu ascult rap si cand sunt acasa, sunt cel mai des singura ca si acum de exemplu. Insa, cand e si frate-meu acasa si asculta rock nu se intampla absolut nimic.

              1. Cred că m-au încercat câteva, dar, ori sunt mulţumite cu ce ascult, ori, dacă mi se părea ceva suspect, le spărgeam urechile cu Wagner şi nu mai îndrăzneau să mă supere. 🙂 La mine dărâmă suficiente chestii mâţele, fac o treabă foarte bună…

                1. Hahahaha, cu pisicile si eu am o problema. Podul meu nu e folosit de nimeni, insa cred ca au gasit pisicile o intrare si uneori fac lupte in podul meu, desigur, asta se petrece doar noaptea.

Parerea ta conteaza!

