Lecție despre caracter


Cea mai bună decizie  pe care am luat-o vreodată a fost aceea de a crea acest blog. Cu ajutorul lui pot să exprim mai ușor ceea ce am de spus. Azi o să abordez un subiect care mă zgârie pe creier și-mi fură liniștea de ceva timp.

Ești om? Atunci presupun că ești capabil să-mi spui în față cum și când și mai ales cu ce anume te deranjez. Nu vreau să aud de la alții și cu atât mai puțin nu vreau să-ți transmit ce am de spus în legătură cu ce susți prin mesageri, căci există riscul ca mesagerul să se întoarcp  cu o livrare specială pentru tine din partea mea: un șut în cur . Cu toții știm că eu nu mă rezum la așa ceva, sunt mult mai agresivă dacă se pune problema. Nu mă lăsa pe mine să-mi dau seama că nu încapi de mine, spune-mi tu, provoacă-mă la o discuție și pune-mă la pământ, dacă poți.

Nu uita, atunci când ai o opinie despre un anumit subiect, trebuie să fii capabil să o susți cu argumente logice. Nu poți abera doar de dragul de a vorbi și de a fi în centrul atenției. Un om cu caracter e capabil să argumenteze deciziile, păreriile si acțiunile aduse în legatură cu o anumită situație.

3 păreri la “Lecție despre caracter”

Parerea ta conteaza!

