Ziua mea de Craciun


Afară e frig, aş fi vrut să mă duc în parc să alerg cel puţin o jumătate de oră dar a început să ningă cu fulgi mici, cristalini şi bezmetici într-un ritm alert. În casă e cald, geamurile sunt aburite şi miroase a caramel. Abia am terminat de făcut crema de zahăr ars împreună cu mama. Uneori o mai ajut ca să învâţ şi eu la rândul meu să mă descurc în bucătărie, doar sunt fată mare, mai am puţin şi mă mărit, cum zice mama. 24 Ianuarie 2014, o zi care-mi seamănă a Crăciun, ziua mea de Crăciun aşa cum n-a mai fost de ani buni.
Imagine

Parerea ta conteaza!

