Problema chestionarelor auto. Carti vs internet.


Mulți dintre prietenii mei învață în acest moment pentru a-și lua examenul permisului de conducere. Își împrumută cărți cu teorie și chestionare auto între ei, cărți pe care le poartă în ghiozdane și genți pretutindeni, schimbă 1000 de pixuri, colile de hârtie nu le ajung niciodată și sunt prinși într-un stres continuu.

Însă, spre fericirea lor am decis să-i ajut, prin urmare le-am propus să renunțe la metodele învechite și să încerce să rezolve doar aici chestionare auto online, deoarece în acest fel au mai multe avantaje, printre acestea se numără faptul că nu mai e nevoie să învestească o mulțime de bani, acestea sunt gratis iar la sfârșitul fiecărei întrebări din chestionar la care s-a răspuns greșit se va afișa o explicație detaliată pentru a înțelege răspunsul corect altfel învățând mai ușor. Ca bonus întrebările sunt aprobate de către DRPCIV ceea ce înseamnă că diferența dintre întrebările chestionarelor auto din cărți și cele online e inexistentă și se pot găsi în funcție de mai multe categorii, depinde de fiecare în parte pentru ce categorie urmează să susțină examenul permisului auto.

Desigur, nu oricine e capabil să obțină un permis auto, trebuie să înveți pentru acesta și cum asta nu e de ajuns, trebuie și să ai puțină îndemânare la volan însă până să ajungi în acel stadiu e nevoie ca să ai cunoștințe bine conturate în ceea ce privește legislația rutieră, cunoștințe pe care le dobândești citind-o sau rezolvând chestionare auto precum cele menționate mai în sus.

Tata mă îndeamnă să merg pe această cale, să fac o școală de șoferi, el fiind șofer pe tir și iubind meseria de șofer își dorește să ca să învăț și eu să conduc, eu fiind singurul lui copil major. Chiar dacă am spus că nu agreez femeile la volan, probabil o să încerc să-mi iau permisul de conducere, până la urmă nu am nimic de pierdut ci doar de câștigat mai ales acum cu chestionarele auto online, o sa fie o joacă să învăț pentru examen.

Sper ca articolul meu să fie de ajutor pentru toți cei care-și doresc să obțină permisul de conducere. Spor la chestionare!

O părere la “Problema chestionarelor auto. Carti vs internet.”

  1. Nu va suparați, dar cei care nu stiu sa citească si sa scrie, cum pot obține permisul?
    O persoana de contact, ceva pentru o șpagă, o mica atenție ca nici la copiat nu ma pricep…
    Am investit in tehnica de ultima ora si tot degeaba m-au dat astia la ProTv de zici ca eram Robocop cu firele alea pe mine…
    Ha ha ha

Parerea ta conteaza!

