Pasi spre maturitate


Fără să-mi dau seama am crescut și am ajuns să privesc lumea cu alți ochi față de cum o priveam acum doi ani când mă simțeam invincibilă, când aveam impresia că nimeni și nimic nu-mi poate sta în cale, când visam cu ochii deschiși și mă credeam superioară tuturor.  Lucrurile se schimbă odată cu trecere timpului, știam asta și atunci însă nu era un subiect asupra căruia meditam, în acea vreme meditam la cum să mă ascund să nu mă prindă ai mei că fumez.

Maturity-is-not-when-we-start-speaking-big-things.-It-is-when-we-start-understanding-small-things

Am realizat că cresc în dimineața de după revelion a acestui an. Veneam cu autobuzul spre casă. M-am simțit diferită, fără motiv, fericită, chiar stăpână pe mine. De obicei veneam acasă de la petreceri după-masa însă acum am venit dimineața, cum și-ar fi dorit ai mei. Faptul că am făcut ceea ce trebuia mi-a dat un sentiment de împlinire iar din acel moment viața mea s-a schimbat. Am învățat să-mi asum responsabilitățile, să răspund de faptele mele și să fiu mai dură cu mine și mai bună cu cei din jur. Am devenit conștientă de cât de mult pot răni vorbele și am realizat că acțiunile mele au un impact indirect asupra celor dragi.

the-measure-of-a-mature-person

Observ schimbări la mine, schimbări care reprezintă pașii micuți spre maturitate. Am chiar un portofel unde îmi țin buletinul, cardurile, pin-ul de la card, un calendar și nu mai știu ce minuni… mereu le port în geantă, oriunde merg. Am până și un pliculeț cu acte, tot felul de chitanțe de la facturi și chestioare. E ciudat dar mă simt bine și e inspăimântător în același timp. Îmi e frică să cresc dar trebuie s-o fac.

spiritual-growth-progress

6 păreri la “Pasi spre maturitate”

  1. Cineva creste încet si frumos acolo…

    I line that 😉

    Doar o singura „chelfaneala” îmi permit
    Dacă tot e un pic publica viața ta…, deci in caz ca nu ai lăsat otravurile alea de țigări, eu personal o sa îți pun niște
    Petarde mici in țigări ca sa îți tziuie urechile un pic de câte ori mai aprinzi o otravă din aia 😉

Parerea ta conteaza!

