Mihu si tendintele in moda


Am înțeles că în vara anului 2014 se vor purta pantalonii XXL. Ce noroc pe mine! Fix aia imi sunt pe plac. Desigur, eu nu-i port pentru că sunt sau nu la modă, îi port pentru că mă simt foarte bine în ei și îmi permit să mă mișc fără probleme. Faptul că ascult rap și port pantaloni largi e doar o coincidență, i-aș fi purtat și dacă aș fi ascultat operă sau în cel mai grav caz manele.

Desigur, pantalonii XXL despre care vorbesc că sunt la modă arată cam așa:

Tendinte-moda-primavara-vara-PANTALONI-XXL

Sinceră să fiu, primul outfit arătă chiar drăguț în schimb celelalte două am impresia că tocmai și-au terminat programul de la circ. După cum vă imaginați eu nu port chestii de genul, pantalonii mei largi arată cam așa:

IMG_20140305_015408

Însă ideea de bază e că merg și eu pe același principiu și ca de obicei ajung să fiu pe trend fără să-mi doresc asta.

Parerea ta conteaza!

