Skinny VS Normal Weight


tumblr_micu8xruzf1qdvatvo1_500

De când eram puștoaică mi-am dorit mereu să am  un abdomen demn de admirat. Făceam mult sport, în special vara, mergeam cu rolele, cu bicicleta, făceam jogging alături de o prietenă sau chiar singură atunci când nu aveam cu cine să merg însoțită, iar iarna făceam exerciții pe care le găseam în reviste precum ”Cool Girl” sau ”Bravo Girl”, reviste pe care le cumpăram inițial pentru postere sau cadourile surpriză.

Ajunsă în primul an de gimnaziu am hotărât să merg la dansuri moderne @ Clubul Copiilor din orașul meu. Fetele din echipă mereu îmi spuneau că arăt foarte bine și că sunt invidioase pe talia mea de viespe iar eu le mulțumeam modestă chiar dacă înăuntrul meu urlam de fericire, eu fiind cea mai micuță dansatoare din echipă. Nu m-a ținut mult ideea cu dansurile moderne, am fost în perioada iernii însă când vara a sosit mi-am încâlțat rolele și am renunțat.
În liceu am aflat că, întradevăr, o talie de viespe e de admirat. Uitându-mă în jurul meu am realizat că sunt singura care pune preț pe asta.

Cu anii, mi-a pierit obsesia pentru talia de viespe, însă în acești ani s-a instaurat moda slăbănoagelor. Adolescentele sunt spălate pe creier de reviste de modă și de înfometatele care apar pe Tumblr, înfometate pe care le ridică la rangul de modele de urmat.

Fetelor, e fată sau o femeie puțin plinuță nu e o femeie urâtă, e o femeie sănătoasă care arată bine. Nu aveți idee prin ce teste grele vă supuneți sănătatea de dragul de a fii în ton cu cerințele trendului actual.

De ce nu înțelegeți că sexul feminin e sexul frumos? Voi sunteți frumoase! Trăiți pentru voi iar apoi pentru cei din jur căci doar cu ajutorul vostru veți atinge împlinirea sufletească.

healthy-weight

2 gânduri despre „Skinny VS Normal Weight”

Parerea ta conteaza!

