Un stil de viata sanatos


principii-fundamentale-de-sanatate

Un stil de viață sănătos nu e ușor de adoptat și mai ales de menținut deoarece necesită multă atenție și grijă în ceea ce privește atât alimentația cât și modul în care percepem lucrurile, oamenii, situațiile din jur.

În zadar ai grijă de alimentație și urmezi cu strictețe îndrumările piramidei alimentare dacă alegi să neglijezi exercițiile fizice de zi cu zi. Încearcă cel puțin dimineața să-ți formezi o serie de exerciții pe care să le repeți în fiecare dimineață.

piramida_alimentatiei_sanat1

 

Un stil de viață sănătos nu trebuie tratat ca fiind un moft ci o necesitate de care nu ne putem lipsi iar în caz că nu ne permite ba timpul, ba portofelul, cel puțin periodic ar trebui urmat.

Exceptând exercițiile fizice trebuie să ne axăm și pe cele psihice:

harta

 

Spor la treabă!

Un gând despre „Un stil de viata sanatos”

  1. adevărat! e foarte importat să gășești ceva care să te provoace zilnic! atât fizic cât și mental. Eu unul invăț cum să creez siteuri, desenez logouri și compun muzică. Când imi obosește mintea(apare acel writers wall) mă duc să alerg pe malul râului sau am grijă de grădină. La final de zi sunt epuizat dar sufletul imi e împăcat că nu a pierdut degeaba o zi. Plus , dacă le controlez bine nici nu mă epuizez fizic nici nu dau peste writers-wall.

Parerea ta conteaza!

