Lampion


lampion

Când am lansat acel lampion la balul de absolvire a celor 12 clase, mi-am dorit să fiu fericită, să trăiesc, să mă simt bine în pielea mea și să devin un om împlinit. Oare, să fie o întâmplare că te-am întâlnit sau poate că… nu are cum dar dacă, totuși… sincer, am impresia că mi-am pus dorința prea târziu căci atunci când am făcut-o lampionul meu deja a prins avânt și era destul de aproape de cer… e valabilă și în aceste condiții? Nu pot să-mi explic chiar dacă mă străduiesc. Ce-am făcut să te merit, de ce pe tine, de ce acum, de ce nu te-aș mai lăsa să pleci vreodată… de ce, de ce, de ce. Ești precum o rază de lumină ajunsă în grota unde mă izolam de restul lumii, ca o pereche de ochelari cu dioptrii potrivite pentru ochii mei, ca un cântec pentru timpanele mele și acționezi ca un analgezic pentru toate problemele mele. Atingerea ta trezește în mine mii de simțuri adormite de care nu știam că sunt capabilă să le percep, iar cu privirea ta caldă și plină de seninătate în zorii dimineții m-aș putea obișnui și aș renunța până și la obișnuita cană cu cafea doar ca s-o văd din nou și din nou și din nou… în fiecare dimineață. Cei care mă cunosc, ar spune că sunt nebună… dar da, aș renunța și la cel mai revitalizant și delicios drog pe care-l savurez de cel puțin două ori pe zi doar ca să te știu aproape de mine. Nu vreau să-ți promit că voi fi numai a ta, nu vreau să-mi promiți nici tu, vreau să trăim unul cu gândul la celălalt, purtați de vise îmbrățișați și îmbrăcați unul în iubirea celuilalt.

Parerea ta conteaza!

