Un blog pe gustul meu


Pot să spun ca eu nu sunt genul de blogger care să stea și să navigheze pe multe bloguri, în ultimul timp am mai aruncat câte un ochi, însă marculog.eu a fost singurul blog care mi-a atras atenția. Este un blog care a luat naștere abia în luna martie a acestui dar care denotă profesionalism prin aspectul îngrijit și articolele diverse, bine puse pe categorii cum ar fi Casă,Dezvoltare personală, Diverse, Dragoste și sex, Educație, Frumusețe, Personalitate, Sănătate/Alimentație, Societate și nu în ultimul rând Tehnologie.

Faptul că articolele sunt diverse, pe diferite teme, abordând diferite subiecte mă face să răsfoiesc acest blog. Autorul a înțeles că un blog pe o anumită nișă poate deveni plictisitor, limitându-se doar la o categorie, la un subiect, la o temă. Un blogger trebuie să acapareze toate subiectele și temele posibile și să vorbească despre acestea din propriul său punct de vedere.
Blogul despre care vă vorbesc acum o să ajungă cu siguranță printre cele mai bune bloguri din țară. Știți vorba aia ”cum îl crești așa îl ai”, cam așa stă treaba și cu blogurile, autorul e ca un părinte iar blogul este copilul de care acesta trebuie să aibă grijă și să-l ajute să crească frumos.

Spre exemplu, pe blogul despre care vorbeam, am găsit un articol care mi-a acaparat atenția, vorbește despre pașii care trebuie urmați pentru a câștiga încrederea oricui. Este un articol cu adevărat folositor și mi-a făcut placere să-l citesc de la cap până la coadă, cuvânt cu cuvânt. Asta își doresc vizitatorii, articole folositoare, care să-i învețe ceva anume, să le ofere o viziune, să-i ajute într-un fel sau altul.

Mă bucur să văd că mai există bloguri de acest fel, este clar faptul că o să-l urmăresc de acum înainte și că o să-l recomand de fiecare dată când cineva o să mă întrebe despre un blog de citit. Când există pasiune se vede și se simte printre cuvinte, iar eu am semnalat aceste aspecte. Vă invit să-mi verificați spusele și să aruncați o privire peste acel blog după care vă aștept să-mi comunicați dacă am avut sau nu dreptate.

Parerea ta conteaza!

