Produsele second hand


Pentru ca un PC să funcționeze, ai nevoie de toate componentele. Ce faci atunci când spre exemplu monitorul se strică? Dacă te gândeai să mergi la cel mai apropiat magazin cu produse electronice, eu spun să stai puțin și să te gândești ce altenative mai ai, deoarece nu știu când ai fost ultima dată într-un magazin de acest fel, țin să-ți spun că prețurile unui monitor nou sunt destul de piperate. Poți opta pentru un monitor second hand deoarece îl poți găsi în stare perfectă de funcționare și cu garanție 1 an de zile de la cumpărare, avantajul cel mai mare fiind prețul accesibil pentru orice buzunar.

Probabil vă întrebați de unde provin produsele second hand. Ideea este că acestea sunt echipamente care au fost utilizate în mediul de afaceri și care, prin diferite programe de leasing se reîntorc la producător. Desigur, acestea sunt testate și reparate dacă este cazul iar apoi retestate, iar dacă îndeplinesc condițiile de funcționare vor fi repuse pe piață. Puteți găsi echipamente IT cu configurații solide, fiind produse ale unor branduri precum IBM, Fujitsu Siemens, Dell, HP, Acer, iar acestea sunt în perfectă stare de funcționare, însă singurul dezavantaj este că pot să prezinte zgârieturi pe carcasă sau pot avea defecte optice.

Sunt sigură că ați observat că tehnologia avansează pe zi ce trece iar minimul necesar cum ar fi un PC este obligatoriu, fie că îl achiziționați nou sau second hand. Eu aș prefera să dau mai puțini bani pe un obiect care funcționează și are exact aceleași atribuții precum are un alt obiect asemănător pe care îl găsiți la un preț mai mare. E logic, nu-i așa?

Precum există magazine online cu lucruri noi, la fel există și magazine online second hand. În caz că timpul nu vă permite să căutați prin oraș un magazin second hand, internetul vă stă la dispoziție și probabil o să găsiți lucruri la care nu v-ați fi așteptat și pe care nu le-ați fi găsit în altă parte.

Ultima dată când mi-am schimbat monitorul, l-am luat second hand iar asta se întâmpla prin anul 2008 sau 2009, mă regăsesc în anul în 2014 și încă funcționează, iar pe deasupra este marca BENQ. Indiferent dacă unii spun că preferă să arunce o căruță de bani ca să fie siguri că o să funcționeze mult timp, eu nu-i ascult, până și pantofii din second hand rezistă mai mult, au o calitate mult mai bună în comparație cu produsele care se fabrică în ziua de azi.

Cântărește avantajele și dezavantajele, o să fii uimit de rezultat, eu le-am cântărit acum ceva timp și am ajuns la o concluzie evidentă.

Parerea ta conteaza!

