Dimineata insomniaca


Nu am dormit însă mi-am început dimineața ascultând un cover al piesei ”No Hands” de la Waka Flocka, interpretat de către Neon Hitch. Recomand atât piesa cât și videoclipul care este unul deosebit prin faptul că e atât original și sexy cât și bizar. Mulți susțin că Neon Hitch nu este capabilă să realizeze muzică de calitate, eu îi contrazic, tipa are un stil aparte, un sound fin dar puternic și o atitudine de invidiat.

Cafea. La naiba, mereu uit să-mi fac cafea atunci când mă pun la taste, sunt o aiurită. Îmi pregătesc cafeluța iar după asta reiau firul acestei… povestiri sau numește-o cum vrei tu.

Puteam să jur că am uitat să cumpăr cafea. Desigur, încă mai am însă nu e bună, nu știu cine din familia mea, nu prea numeroasă și care îmi cunoaște tabieturile de a bea cafea aromată și cremoasă de două ori pe zi, a cumpărat cafea de proastă calitate, îmi e greu s-o beau dacă nu e ceea ce servesc de obicei, iar în același îmi e și lene să merg la magazin și nici nu am încredere să trimit pe altcineva.

O să scriu mai des pe blog, ieri la ora 10:00 PM, eu, Mihu Wu, care este numele meu de pe prea bine cunoscutul site de socializare numit Facebook, mi-am dezinstalat contul din diverse motive. Puteam să pariez că odată ce o să-l opresc o să încep să scriu din nou și să mă dedic lucrurilor importante cum ar fi blogul, poezia, munca de freelancer și restul care vin la pachet sub formă de responsabilități, pasiuni sau oportunități. Cât o să mă retrag de pe Facebook nu știu sigur dar mă gândesc serios cel puțin două luni să ies din peisaj, a devenit mult prea superficial și consider că nu mai am ce căuta acolo, o să găsesc o altă cale de a cunoaște oameni noi, de a comunica cu cei pe care i-am cunoscut deja și au ajuns să-mi fie apropiați, chiar dacă pe unii dintre ei nu i-am văzut niciodată face2face.

Presimt că o să găsesc o nouă platformă de socializare în curând, o platformă mai pentru hipsteri dar care să fie bună, precum e Andy’s Caffee, localul meu preferat din Turda. Un local cu un decor stil vintage, ambianță plăcută, clientelă și personal cu care se poate vorbi, lista de meniu acceptabilă, muzică bună, dar care este un local  mai ferit de centrul orașului și curiozitatea oricărui trecător, prin urmare o să întâlnești doar oameni care se potrivesc locului. Exact acest tip de platformă de socializare îmi doresc să găsesc.

Între timp o să mai postez un nou Episod din seria episoadelor pe care la un moment dat vreau să le transform într-un volum de proză, iar pe prima pagină o să explic ce reprezintă substratul acestor Episoade.

Ah, proastă, rea și amară mai e cafeaua asta… noroc că sunt eu deșteaptă, bună și dulce încât să pot echilibra balanța și s-o beau.

Niciodată nu știu cum să închei un articol pe blog așa că o să trec direct la subiect. Ne citim!

Parerea ta conteaza!

