Calitate && Fashion


624fa32ae814a1b28feaf76470d69f9b

Mihu nu e genul de tipă fashionistă, însă adoră lucrurile de calitate, refinate și, desigur, scumpe. Ce nu pot să-mi scot din cap? Cosmeticele Chanel. Cum termin cu următoarele albume și casete hip-hop, o să-mi cumpăr de la ruj până la parfum. Nu cunosc fete care le-au încercat, însă văzându-le cum arată și citind despre ele m-au făcut să le ador. Un ruj Chanel ajunge și până la 150 de lei dar eu consider că își merită fiecare bănuț.

Sunt o persoană foarte spirituală dar cu toate acestea sunt obsedată să am lucruri frumoase și în special de calitate. Faptul că am lucrurile mele și pot spune că sunt valoroase din orice punct de vedere îmi oferă o stare de mulțumire și oarecum de împlinire.

Probabil unii îmi observa înclinația spre lucrurile frumoase și au impresia că tind spre fashion. La liceu atunci când veneau sărbătoriile de iarnă și ne făceam cadouri între colegi eu mereu primeam cosmetice. Am fost la Electric Castle și am apărut pe un site, din câte am auzit cunoscut pentru modă, și anume pe Flashme.ro, fiind printre outfit-urile din cea de a 3-a zi. Probabil că vreau să neg impresia pe care o las celor din jur, însă nu m-aș simți bine să mă numesc o adeptă a modei.

Mă gândeam să fac niște articole după ce achiziționez cosmeticele Chanel și probabil să ofer câteva sfaturi și trucuri despre make-up. Nu știu dacă cei care îmi urmăresc blogul sunt obișnuiți cu această latură a mea dar sper să nu-i dezamăgesc.

 

Parerea ta conteaza!

