Peron


image

Când ne-am trezit…
Eram urâtă?
Când m-ai privit…
Întunericul mă făcea mai frumoasă?
Când te-am prins de mână…
M-am simțit salvată
Iar gura ți-am sărutat în grabă.
Pas cu pas,
Respirație gravă,
Priviri de peste tot
Nu e timp să le luăm în serios.
Pe peron, așteptând o viață
Pe drum, tot fără speranță,
Tot mână în mână,
Tot același trip fugitiv.
O clipă de liniște,
Un bețiv și un baștan
În drum, obosiți,
Fac zarvă, nouă ne e frig
Ne amuzăm și chicotim
Ne trec minutele în șir
Mai e puțin, puțin
Și în amintiri o să ne regăsim.

Parerea ta conteaza!

