Jurnalist bătut de polițiști


Radu

Reporterul Ștefan Mako a fost bătut luni seara de polițiștii din Centrul Istoric pentru că i-a filmat când îl băteau pe alt bărbat. A fost legitimat, i-au smuls mobilul și au șters filmarea, l-au aruncat în secția de poliție, l-au lovit, înjurat, scuipat și amenințat, apoi i-au dat drumul politicos.

Jurnalistul documenta de câteva luni procesul unui polițist acuzat că a omorât în bătaie un parcagiu, în contextul unui val de plângeri și anchete pentru abuzuri la Poliția Centrului Istoric și Secția 10 din București. Redăm în continuare mărturia lui și o secvență video pe care am recuperat-o de pe telefon.

Mă trezesc în secția de poliție, îmi țiuie o ureche, cred că am luat un pumn, pac și din cealaltă parte, mă ia de geacă și mă trântește de perete, apoi mă lovește în coaste cu pumnul. Polițiștii urlă la mine de parcă aș fi omorât pe cineva. Îmi…

Vezi articol original 517 cuvinte mai mult

Parerea ta conteaza!

