e-advertising e sansa ta


A fi blogger nu este ușor. Investești timp, pasiune, te dăruiești cu totul și ești mulțumit că o mână de oameni îți urmăresc munca și evoluția, însă ajungi la un moment în care încerci să trasformi pasiunea într-o sursă de venit și începi să cauți soluții.

Eu m-am oprit la e-advertising și asta pentru că mi-a fost recomandată de către un prieten, pe parcurs m-am convins că este o companie susținută și îngrijită de oameni serioși care își doresc să evolueze odată cu bloggerii înscriși dar și cu clienții prin oferirea de servicii de calitate precum servicii profesioniste de Webdesign și Webdevelopment, Webhosting și Content Writing.

Ceea ce eu am observam este că această companie dispune de un portofoliu pe măsură și sunt ușor de contactat. Pe scurt, este o agenție de marketing online care este pe piață începând din anul 2011, conceptul de advertising prinzând aripi abia acum în România, deoarece este un concept nou pe piața noastră și are nevoie de timp ca să își ocupe locul. Ca să ajungi la un nivel la care este această companie nu ai nevoie numai de muncă ci și de calitate, seriozitate și o bună comunicare cu clienții și bloggerii care au ales să facă parte din aceasta.

Organizarea este, de asemenea, de necontestat! Vă mprturisesc că scriu cu cea mai mare plăcere despre această companie deoarece de-a lungul timpului, cel puțin pe mine, și nu m-aș mira ca să nu fiu singura, m-a ajutat să culeg roadele muncii și pasiunii mele și m-a făcut să am încredere că o să pot să reușesc să trăiesc din ceea ce îmi place să fac. Nu sunt numai veniturile cele care mă ajută, este și încrederea în propria persoană pe care mi-o oferă, ajutându-mă să mă formez ca persoană și să țin capul sus, să nu îmi fie rușine sau teamă că nu o să reușesc să trăiesc așa cum mi-am dorit dintotdeauna.

Dacă ai o afacere fie mică sau mijlocie și îți dorești să o dezvolți însă nu știi ce ar trebui să faci, apelează la compania menționată mai în sus, aceasta o să te propulseze mai în sus prin ajutorul marketing-ului online. Dacă ești un blogger serios și vrei să treci la următorul nivel, aceasta este șansa ta, sunt sigură că nu o să regreți căci nici mie nu îmi pare rău calea aleasă alături de această companie care nu doar promite ci și face ceea ce își și îți propune.

Parerea ta conteaza!

