Renunta la antibiotice


image

Antibioticele sunt medicamente foarte puternice și poți spune că acționează în două direcții, atât în cea bună cât și în cea rea. Ne ajută să scăpăm de răceli și infecții, scăzându-ne sistemul imunitar și provocând alte infecții în cazul în care se folosește de repetate ori un tratament pe bază de antibiotice, totodată reducând efectul acestora asupra virușilor deja obișnuiți. Am experimentat pe propria piele o infecție în gât rezultată din administrarea repetitivă a antibioticului.

La ultima răceală am spus NU cabinetului medical. Mă cunosc și știu singură de ce anume sufăr când e o problemă mai minoră. M-am tratat acasă cu ceaiuri din coajă de nucă, ceapă albă, echinaceea și miere, cu sirop de sfeclă neagră făcut cu miere, cu dropsuri Tantum Verde și Paracetamol pentru febră plus multe lichide, în special ceaiuri naturiste și de fructe de pădure cu lămâie, care e preferatul meu.

Mă simt mult mai bine după o săptămână și pot să spun că încă nu sunt complet sănătoasă dar nu sunt nici departe și am întrerupt tratamentul, bazându-mă momentan pe alimentație care trebuie să fie cât mai sănătoasă și diversificată. Tusea grea, febra, oboseala, stările proaste, au dispărut treptat. Tusea este mai ușoară și este singura care a mai rămas de tratat, cu un ceai naturist antibronșitic o s-o sfârșesc.

Prin urmare, da, este posibil să te tratezi acasă dacă ești puternic, ai o mână de ajutor care să te ajute cu ceaiurile la început și simți că nu este prea grav.

Parerea ta conteaza!

