Workaholic


image

Fără să realizez am ajuns să fiu workaholic (traducere: dependent de muncă). Muncesc mai mult decât îmi propun, în timpul liber muncesc în plus pentru zilele care urmează ca să pot să mă ocup de alte proiecte și anulez ieșiri în oraș când am de lucru. Chiar dacă sunt implicată în vreo patru proiecte, îl caut și pe al cincilea.

Unii ar spune că este un lucru bun, însă chiar dacă nu simt oboseala pe moment, o resimt mai apoi și in cantități industriale. Merită! Merită fiecare cuvințel tastat și fiecare cană de cafea sau noapte nedormită. Doar lucrând am puterea de a ține capul sus și de a spera spre mai bine.

Nu e normal la vârsta mea să mă dedic dezvoltării profesionale și să fiu axată pe proiecte și profit dar știu că dacă nu o fac acum, cu siguranță nu o să mă pun pe treabă mai târziu.

Există oameni la fel ca mine care sunt workaholics și sunt fericiți cu acest stil de viață. Independența financiară, reușita pe plan profesional și libertatea de exprimare sunt bucuriile vieții mele.

Parerea ta conteaza!

