Suflet in coma


image

Uitasem cât ești de orgolios și cum orgoliul îți mânâncă fiecare parte din umanitate. Înainte să-ți cunosc această latură, mă uram, acum, te urăsc pe tine. De fiecare dată când te întâlnesc ești mai urât și mai confuz, căci sufletul tău e în comă si nu prea are șanse de supraviețuire, dar tu nu înțelegi și continui să te rănești atât pe tine cât și pe cei din jur. Cum am putut să iubesc un asemenea om cu chip de înger și rădăcini în iad?

Am încercat să-ți iert păcatele și să nu te condam, să uit tot ce-a fost rău și tot răul să-l alung, să-l țin departe de noi, dar tu n-ai știut să vezi și l-ai adus înapoi înzecit. Cât să iert, spune-mi, cât să visez la un sfârșit fericit? Măcar dacă ar merita să mă chinui, dar nu meriți, oricât de dor mi-ar fi de momentele petrecute alături de tine.

Cel puțin conștiința-mi este împăcată. Eu am încercat și am sperat, fie și în zadar. Capul din nori nu mai coboară dar nici nu vede unde îl duc picioarele și ce pierde.

Parerea ta conteaza!

